ארוחת בוקר מול הים בתל אביב

אם אתם מחפשים מקום מושלם לארוחת בוקר בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. אנו מזמינים אתכם להתפנק אצלנו עם עם מגוון מנות בראנץ' בוקר מושקעים במיוחד! ארוחת בוקר מפנקת מול הים – הנוף המושלם.

ניתן להזמין ארוחת בוקר בראנץ' מתפריט אמצע שבוע ומתפריט סופ"ש בשישי-שבת

בואו אלינו להתפנק בארוחת בוקר טוב בתל אביב התוססת ועם נוף משגע!

[תפריטי ארוחת בוקר]0

ארוחת בוקר מתפריט סופ"ש מוגשת בימים שישי-שבת בין השעות 9:00-11:45 

מנות בוקר ובראנץ' מומלצות:

ארוחת בוקר מול הים בתל אביב (1)
ארוחת בוקר בתל אביב מול הים (1)
ארוחת בוקר שווה בתל אביב (1)
בראנץ' בתל אביב
טוסט ביצת עין
ארוחת בוקר וילה מארה תל אביב
ארוחת בוקר קראוסון סלמון וילה מארה
ארוחת בוקר ליד הים בתל אביב

ארוחת בוקר מול הים בתל אביב - חוויה קולינרית בוילה מארה

אין כמו ליהנות מארוחת בוקר טובה בתל אביב מול הים. עם הגלים החופפים בעדינות על החוף והקול המרגיע של הים, מסעדת וילה מארה מציעה את הרקע המושלם לארוחת בוקר עם נוף מדהים שאין שני לו בעיר. בוילה מארה, ארוחת בוקר מול הים היא יותר מסתם ארוחה; זו חוויה. וילה מארה, הידועה בדגים ופירות הים שלה, משלבת מרכיבים טריים עם רמה קולינרית גבוהה כדי ליצור ארוחת בוקר טובה שהיא גם טעימה וייחודית.

בואו להתחיל את היום שלכם עם מבחר מאפים טריים, פירות העונה וגבינות מקומיות. מוזמנים גם להתפנק בארוחת בוקר ישראלית מסורתית הכוללת ביצים בכל סגנון, דגים מעושנים וסלטים מרעננים.

אם אתם במצב רוח למשהו יותר מהותי, אנחנו מגישים קרואסון סלמון עם ביצה עלומה – מנה מנצחת.

ארוחת בוקר בתל אביב מול הים - הלוקיישן המושלם

מיקומה של וילה מארה בטיילת תל אביב הוא מה שמייחד אותה באמת. המסעדה מציעה נוף פנורמי של הים התיכון, המאפשרת לכם ליהנות מארוחת בוקר עם נוף מדהים. בין אם תבחרו לסעוד בפנים או בחוץ על המרפסת, רחש הגלים ובריזת הים הרעננה ילוו את הארוחה שלכם, ויספקו את ההתחלה המושלמת ליום שלכם.

איכות היא הלב של כל מה שאנחנו עושים בוילה מארה. החל מרכישת פירות הים הטריים ביותר ועד ליצירת מנות חדשניות, אנו שואפים לספק ארוחת בוקר טובה שעולה על הציפיות. השפים שלנו יצרו בקפידה תפריט המשקף את טעמי הים, מה שהופך את וילה מארה ליעד האידיאלי לארוחת בוקר מול הים בתל אביב.

בין אם אתם מקומיים או תיירים שמחפשים ארוחת בוקר טובה בתל אביב, וילה מארה לא תאכזב.

ארוחת בראנץ'

מחפשים ארוחות בראנץ' מומלצת בתל אביב? אל תחפשו רחוק יותר מארוחת הבוקר של מסעדת וילה מארה.

הבראנץ' המפנק הזה הוא הדרך המושלמת להתחיל את היום, והוא זמין בכל יום בשבוע, כולל שישי ושבת. מה זה ארוחת בראנץ? כאמור, מקור ההגדרה הוא מועד הארוחה, בין הבוקר לצהרים. זוהי ארוחת ביניים המשלבת את מאפייני ארוחת הבוקר וארוחת הצהריים לכדי ארוחה אחת.

ארוחת בוקר בראנץ' היא ארוחה עשירה יותר מארוחת בוקר, אך קלה יותר מארוחת צהרים, המוגשת מאוחר יותר. ארוחת בראנץ' מתאימה למאחרי קום, כאלו שמתחילים את היום שלהם בשעות מעט מאוחרות יותר משעות הבוקר הסטנדרטיות, כששעת ארוחת הבוקר כבר חלפה.

ארוחת בוקר עם נוף מול הים בתל אביב

בעונת הקיץ זה בכלל כיף כי בבוקר עוד לא ממש חם מדי ואפשר לאכול בהנאה בחוץ, ללגום משקה קריר ולהתענג על ארוחת בראנץ' שווה במיוחד – שבטח תחזיק כל אחד לכל הפחות עד ארוחת הערב. יש אנשים שהם טיפוסים של בוקר, אנשים שמוכנים לזנק מהמיטה עוד לפני שהשמש הפציעה ולהתחיל את היום כשהם מלאים באנרגיות.

יש אנשים שמעדיפים להתחיל את הבוקר בשלב קצת יותר מאוחר, ולקחת אותו באיזי. אנחנו בוילה מארה מפרגנים, וממליצים לפתוח את היום עם ארוחת בוקר בראנץ' שווה על הים בתל אביב – הבילוי המושלם כדי לפתוח את היום או הסופ"ש באיזי יחד עם משב מלוח ומראה כחול של ים עם רחש מטקות ברקע – כל אלה יחממו לכל אחד את הלב ואת הנשמה. אין כמו ארוחת בוקר עם נוף מול הים בתל אביב – מדובר במשהו שיוצר תמיד תחושה מיוחדת והרגשה כאילו אתם תיירים בעיר שלכם.

יש אין ספור חופים במדינה שלנו ובזכות הסצנה הקולינרית שרק הולכת ומתפשטת לה, יש יותר ויותר נהירה לארוחת בוקר על הים בתל אביב – שמציע שלל מנות מפתיעות ומגוונות של ארוחות בוקר.

תפריט הבראנץ' בוילה מארה תל אביב בטוח מתאים לכל סוג של סועד. הוא מתחיל עם מבחר טעים של מנות ראשונות וסלטים, הכוללים חמרי גלם איכותיים ביותר. משם עוברים למנה העיקרית שבטוח תספק כל חשק. בין אם אתם במצב רוח למשהו מתוק, מלוח, או קצת משניהם, תמצאו משהו לאהוב בתפריט הבראנץ'.

כמובן שארוחת הבוקר בראנץ' כוללות מבחר משקאות לבחירה. בראנץ' בוקר שלנו תוכלו לבחור מתוך מגוון משקאות קלים וחמים כדי להשלים את הארוחה שלכם. בין אם אתם מעדיפים כוס קפה קלאסית או כוס מרעננת של מיץ סחוט טרי, תמצאו משהו שיתאים לטעמכם.

וכמובן לסיום מושלם של בראנץ' מפנק – קינוח! תפריט הבראנץ' שלנו כולל מבחר של פינוקים מתוקים לסיומה של הארוחה. פאבלובה עשירה, טארט פטל, פאדג' שוקולד ועוד – יש מגוון רחב בתפריט הקינוחים.

אז אם כבר פותחים ככה את היום, ארוחת בוקר בראנץ' שווה על הים בתל אביב היא המתכון לניצחון!

אם כבר בראנץ' בתל אביב, אז בקלאס

תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו את התמונה הבאה: ים, בריזה קלילה ומלטפת, שיא הלחץ של הבוקר מאחוריכם ואתם מתרווחים לכם עם מימוזה עוקצנית ומרעננת. מתי פרגנתם לעצמכם בבוקר של כיף עם החברים או המשפחה? זה בדיוק הזמן לקבוע ארוחת בוקר בראנץ' על הים בתל אביב!

לצד תפריט ארוחת הבוקר שלנו תוכלו להזמין קוקטיילים קלילים וכיפיים כמו מימוזה וקיר רויאל, שמתאימים בדיוק לשעות האלה שבין הבוקר לצהריים.

ומה יותר מושלם מאשר לפתוח כך את סוף השבוע? אוכל טוב, חברה טובה, אווירה טובה. אם אתם מחפשים בראנץ' מומלץ איכותי בתל אביב, אל תחפשו רחוק יותר מווילה מארה.

בראנץ' הבוקר הזה הוא הדרך המושלמת ליהנות מארוחת בוקר עם נוף מדהים לים. ועם מינימום הזמנה של 20 סועדים בלבד, זוהי הבחירה המושלמת לקבוצות בכל הגדלים. אז אם אתם מחפשים ארוחת בוקר טובה בתל אביב – אתם יכולים להפסיק לחפש 😉

הזמינו את ארוחת הבוקר שלכם מול הים בוילה מארה

מוכנים ליהנות מארוחת בוקר טובה בתל אביב מול הים? וילה מארה ממתינה בזרועות פתוחות. פנקו את עצמכם במסע קולינרי עוצר נשימה כמו הנוף. מומלץ להזמין מקום, אז הקפידו להזמין את השולחן שלכם עוד היום כדי לחוות את ארוחת הבוקר הטובה ביותר מול הים. הצטרפו אלינו לווילה מארה, שם הים פוגש את האמנות הקולינרית, והתחילו את היום עם ארוחת בוקר שלא תשכחו לעולם.

התפריטים שלנו

עסקיות צהריים

תפריט ערב

גלריה

תפריט קינוחים

אולי יעניין אתכם גם: