מסעדה לאירועים בתל אביב

אירועים מול הים בלב תל-אביב

 

חווית האירועים וילה מארה tlv, מגלמת בתוכה את כל הידע והניסיון של הצוות של וילה מארה.  המבנה מציע מגוון אפשרויות אירוח של 20 עד 120 איש, בעלות אופי שונה ומבטיח אירוע בלתי נשכח אל מול חוף ימה של תל אביב.

תפריטי האירועים מותאמים לקולינריה של המסעדה: מטבח ים תיכוני, עם מנות נפלאות של פירות ים, ריזוטו, פסטות, דגים ולצידן מספר מצומצם של מנות מהמטבחים של אוקראינה והים השחור עליהן גדל השף והבעלים אלכסנדר דרוז -כולן עשויות לעילא בעבודת יד במקום.

 

צוות האירועים של וילה מארה tlv, מעניקים ליווי אישי ומקצועי תוך גיבוש תפריט אישי לכל אירוע ומפיקים עבורכם חויית אירוע ואירוח בלתי נשכחת.

מסעדה לאירועים בתל אביב

אצלנו בוילה מארה עיצוב המקום הוא אינטימי, חם, ומזמין. אנו דואגים להתחדש ולשאוף הכי גבוה שאפשר כדי לספק לכם אירוע לא פחות ממושלם. מחלקת האירועים שלנו מעניקה ליווי אישי ומקצועי תוך גיבוש תפריט אישי לכל אירוע כדי להפוך את חלומכם למציאות בלתי נשכחת. אנו מקיימים אירועים קטנים וגדולים מכל סוג ולכל מטרה.

אם אתם מחפשים מקום מושלם לאירועים בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. אנו מזמינים אתכם לחגוג אצלנו אירוע בוקר מושקע במיוחד! אירוע מפנק מול הים – הנוף המושלם. ניתן להזמין אירועי בראנץ למינימום 20 סועדים, המקום מכיל בין 20 ל-120 מקומות ישיבה. ניתן להזמין מקום לא יאוחר מ-3 ימים מיום האירוע. ניתן להזמין את אירועי הבוקר בכל ימות השבוע (כולל שישי שבת) בין השעות 10:00-12:45.

אירועים לפינוק צוות העובדים

 בוילה מארה תל אביב אנו מקיימים גם אירועי צהריים כך שניתן להקצות במהלך היום שעתיים לארוחה כיפית ומפנקת מול הים בקרבת החברה או העסק ולאחר מכן לחזור. המיקום שלנו יתן לכם ולעובדים התאווררות במלוא מובן המילה. אין כמו בריזה מן הים ונוף אל הים הפתוח כדי להתנתק מעט מן העבודה. את האירוע ניתן לעשות בסגנון קליל של קוקטייל או דווקא בסגנון של ארוחה, לבחירתכם. אז ממש על הטיילת, קרוב ללב העניינים נמצא מקום לאירועים בתל אביב עבור צוות העובדים או המחלקה, שמתאים לכם בדיוק.

וילה מארה TLV היא מסעדה מעולה לעשות בה לאירועים בתל אביב, מקום בו תוכלו לערוך את האירוע באופן המתאים לכם, בצהריים או בערב, באווירה קלילה או רשמית יותר. המקום מתאים לכל סגנון שתבחרו.